Faceți căutări pe acest blog

duminică, 23 mai 2010

Inidan plane crash survivors talk

În accidentul aviatic din India de acum două zile au murit 159 de persoane. Şapte au supravieţuit însă îm mod miraculos.
Iată ce povestesc: "Stateam pe locul cu numaul 23 si asteptam nerabdator sa aterizam. Avionul a atins pamantul, apoi a urmat o izbitura puternica, avionul s-a dezechilibrat si a iesit de pe pista," a povestit Joel Pratap D'Souza, in varsta de 24 de ani."Pilotul a pierdut controlul avionului, incerca sa il opreasca, nu a reusit si am ajuns in padure. In cateva secunde cabina s-a umplu cu fum si aeronava s-a rupt in bucati. Am vazut flacari venind de la avion si am auzit o explozie puternica"
Un alt supravieţuitor îşi aminteşte: "Avionul a pierdut controlul si s-a dus inspre jungla. Imediat a fost o explozie, am incercat sa sarim dar nu am reusit din cauza fumului. O parte din avion a luat foc si a fost o ruptura in avion. Impreuna cu alti sase am scapat, mi-am ars mana si fata cand am iesit prin spartura din avion. Am mers aproximativ jumatate de kilometru de la locul accidentului si am fost salvati de localnici, care ne-au dus la spital. A fost o experienta terifianta si sunt norocos ca sunt inca in viata."

Aeronava a explodat sâmbătă, în Insulele Mangalore. Avionul Boeing 737-800 transporta muncitori care se întorceau din Dubai.
Sura : Hotnews


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu