Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 10 martie 2010

Prima poveste...

Deşi am prins frânturi de la mai multe persoane, prima povestire concretă a venit direct pe blog. Comentariul lui Ionuţ Rusu, căruia îi mulţumesc, cuprinde şi o povestioară foarte interesantă. Îl voi cita direct:
Era ianuarie in clasa a 12a, adica acum 2 anishori. Pe 11 ianuarie era majoratul unei tipe din Arad, asa ca cu 3 zile mai inainte de maretul eveniment m-am "prezentat" la Timisoara pentru a ma intalni cu niste prieteni ca sa mergem apoi la Arad.
Eram in taxi si, la un moment dat, tot vorbind de facultati (tema foarte en vogue in clasa a 12a iti dai seama...), o prietena din Timisoara (Larisa) imi spune: "Auzi mah? Nu vrei tu sa mergem in Danemarca la studii?" In acel moment am ramas perplex. Nu stiam cum de a scos asa o oferta :))Ulterior mi a explicat ca in urma cu cateva zile au venit la ea la scoala niste tipe de la un proiect(Hakes) care facilita inscrierea studentilor est-europeni la facultatile din Danemarca. Ideea cea mai importanta era ca studiile sunt gratuite la toate nivelurile in Danemarca la absolut orice nivel.
M-a entuziasmat foarte tare propunerea, le-am propus si alor mei si la o saptamana de la intoarcerea in Valcica natala, eram deja pe site-uri sa caut informatii. Ai mei erau foarte entuziasmati (poate mai entuziasmati ca mine...). Tot cautand informatii si tot sunand la Hakes m-am imprietenit si cu coordonatoarea :)))cu care inca ma mai sun din cand in cand.
Desi ideea initiala era sa PLECAM in Danemarca, Larisa a renuntat pentru ca a ajuns ulterior la concluzia ca nu ar rezista psihic departe de tara si de ai ei.
Alex (prietenul cu care sunt aici de un an si jumatate) aplicase in paralel cu mine in Anglia, insa dupa bunul obicei a aplicat in ultima noapte, a avut probleme cu cardul si cam aia a fost aplicatia lui :)))- soarte ar zice unii. Pentru ca avea aplicatia deja facuta, a trimis-o totusi la Hakes ( evident in ultima clipa :P), iar aici a fost acceptat.
Si iata-ne, draga mea,de peste un an si jumatate studiind, traind in Danemarca si bucurandu-ne de experienta nordinca, un adevarat exemplu de societate si comportament. Tare, nu-i asa?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu